måndag 12 januari 2015

Yoga-måndag!

Det är härligt att komma hem efter jobbet och köra lite yoga med Yogobe!
På Yogobes hemsida kan man testa gratis ett par dagar.


Det rullar på med min träning kan man säga! Det krävs liksom inte så mycket för att hjärtat ska få jobba på med den extra blodvolymen.
Efter en promenad i maklig takt blir jag numera liks flåsig som om jag tidigare skulle ha joggat samma sträcka.

Jag känner nu hur jag blir tyngre och tyngre på framsidan. Inte så konstigt kanske, tog imorse på med en t-shirt som jag kunde ha för en vecka sen men den passade inte längre. Växer så det knakar!
Jag försöker att träna mycket övningar för ryggen, stretcha ut framsidan och tänka på att sträcka på mig istället för att säcka ihop under dagen.
När det känns tungt tänker jag på det mamma sa: "Det är inte ett evighetsprojekt du startat!".
Max 3,5 månader till med den växande magen. Sen startar något nytt!

/Storasyster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar