torsdag 26 mars 2015

Längtar efter träning


Just nu så känns att gå uppför en trapp som rena rama bergsbestigningen.
Men jag längtar tills sen, sen när jag kan börja träna igen.
Cykling och löpning, å en sån njutning.

Var härligt att få simma lite på spat i helgen.
Eller simma och simma, mest låg jag och flöt och njöt av hur lätt jag var.

I present så fick jag ett nytt Röhnisch linne som jag ska ha sen, sen när magen inte längre är sprickfärdig och fylld med en liten varelse!
Och så Stora löparboken för kvinnor!
Vilken lycka!
Ett helt kapitel om att träna som gravid och att börja löpträna efter graviditet.
Roligt och intressant att få läsa, har såklart kastat mig över det kapitlet, vill inte ha för bråttom och göra något som kommer skada kroppen längre fram. Men ändå, som jag längtar tills löpträningen igen! Och att överhuvudtaget gå i ett par snygga tights!
För det är där jag kommer få börja. Sköna barnvagnspromenader, men för känslans skull - i träningskläder!

/Storasyster


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar