tisdag 21 april 2015

Är du hungrig?

Nu för tiden så behöver man inte längre fråga mig om jag är hungrig.
Svaret är alltid JA!
Jag är hungrig när jag vaknar på morgonen, mest hela tiden under dagen och när jag vaknar på natten.


Ibland blir jag riktigt panikhungrig och då behöver jag snabbt fylla på med något att äta.
Korv med bröd har det blivit en del.
En dag i veckan så hade jag gjort mig en korv med bröd lunch, satte mig i soffan,
titta de bort från tallriken i 5 sekunder och när jag tittade tillbaka så såg det ut så här.
Någon har smakat lite på min portion men istället lämnat en tennisboll.
Hugo och Kiwi hade ingen aning om vad som hänt, märkligt!


Det här är just nu det absolut godaste som finns!
Det är min sambo som tycker att lite annat än korv med bröd borde slinka ner i min kropp.
Han fixar det mesta i matväg just nu. Inte bara i matväg förresten...

Det här är keso med apelsin, jordnötter, mortlade hasselnötter, jordnötter, solroskärnor och chiafrön.
Börjar dregla bara jag tänker på det!

/Storasyster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar