onsdag 22 april 2015

Delar med mig av mitt mellis

Idag har jag varit en mycket generös (och lättlurad) matte. Gjorde mig en god smörgås och smoothie. Ställde måltiden i fönstret 1 minut (på tok för lång tid). När jag kom tillbaka stod en väldigt nöjd, fluffig liten hund och slickade glupskt i sig av smöret på smörgåsen. 
Förstår inte att jag gick på den lätta en gång till, titta aldrig bort från din mat!



Jag kan ju dela med mig av vad jag hade i dagens smoothie också när jag ändå har en så generös dag!

Blåbär- jordgubb- tranbärsdmoothie

Blåbär
Jordgubbar
En skvätt outspädd tranbärsjuice
Honung
Mjölk


Igår kände jag mig ganska mätt på att vara gravid. Det börjar bli lite tungt i ryggen och så känns det som att vi väntat länge nu.
Idag har jag försökt ta mig an dagen med en ny inställning. Planerat lite saker jag vill göra. Försökt tänka att jag säkert kommer få vänta länge till så det är ingen mening med att leta tecken på att något dragit igång. Bättre att hålla sig lite sysselsatt och göra saker jag mår bra av!


Njuter av solen och att vara ledig. Det är ju inte så dumt ändå!

/Storasyster




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar