onsdag 15 april 2015

It's a big world. Go run it.















Den här bilden tycker jag är så inspirerande!
Jag vill bara packa ner löparskorna i väskan och ge mig ut i världen.
Att få åka på en träningsresa, gärna till Spanien står väldigt högt upp på önskelistan.
Jag vill springa längs med stranden på strandpromenaden, upp i bergen och kika ner över havet,
i sanden och sen efter passen så tänker jag slänga mig i poolen!
Man kan ju alltid drömma...
Löparsuget finns, men det känns som att mitt första springpass är ganska långt borta just nu.
Blir mest spring på toaletten för mig.

När vi var i Göteborg förra våren så upptäckte vi staden till fots,
vi gick och gick och gick!
Måste ha gått halva Göteborgsvarvet!
Det var ett perfekt sätt att uppleva staden.
På samma sätt har jag upptäckt London, bra skor på fötterna och så långa sightseeing promenader.

Det är så smidigt med löpträning på det sättet att man inte behöver så mycket utrustning
och att det går att genomföra nästan var som helst.













Jag gillar verkligen Asics löparskor och det är egentligen dags för ett par nya nu.
Men eftersom det inte kommer att bli jättemycket löparträning i sommar så försöker jag att hålla mig lite. De här färgglada snyggingarna är ju ändå svåra att låta bli!




















Syrran drar igång med Röhnisch Running School nu i veckan.
Det är inte försent att hänga på!
Blir roligt att följa!

/Storasyster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar