onsdag 17 juni 2015

Semesterträning

Semester är perfekt för att starta nya vanor!
Det finns tid för att börja med nya saker, testa på något som man inte brukar göra. Här i vår by är det många som skaffar simkort på utomhusbadet. Det har jag också tänkt göra men så tycker jag alltid det känns lite komplicerat. Helst vill jag träna sånt där jag kan ha hela familjen med, det är lättare att det blir av då. Hundarna får jag nog inte ta med ner i poolen och Lilla J har ju inte ens gått babysim än.

Att åka bort på semestern och komma ut på nya platser är inspirerande för träningen. Roligt med nya promenad- och joggingrundor. Nya platser som går att använda som utegym.
Här på Grönklitt är vi mitt ute i naturen och det är plättlätt att komma ut och cykla, skogspromenera, springa på myrarna, löpa i slalombackarna. Det är rörelseglädje i luften!




/ Storasyster



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar