tisdag 21 juli 2015

Inre och yttre motivation

Jag har ett par saker som verkligen gör det lite extra härligt att träna. Några saker som får mig att känna en extra inre motivation.
Den första är mina härliga träningskompisar. Det är roligt att ta med Kiwi och Hugo ut på mina korta joggingrundor. De älskar att springa och det smittar av sig.


Lite till kan du! säger Kiwi när jag kör mamma-mage övningar. Stenhård PT det där!


Sträck dig efter Mumintrollet! Pushar Kiwi Lilla J.

Jag lyssnar just nu på en riktigt bra ljudbok som gör att jag längtar ut på promenader.


Måste ju få veta vad som ska hända!

Jag försökte även att ge mig själv lite yttre motivation genom att köpa ett par nya terränglöparskor!


Jag var supersugen på att prova dem, men de var för små. De fick min mamma ta istället. "Men jag tänker inte springa i dem, bara gå!" sa hon. Hoppas de ger dig lite sug på att ta ett och annat löpsteg ändå mamma!

/Storasyster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar