lördag 10 oktober 2015

Lördagsmyset

Lördagen började jag med ett joggingäventyr!


Vi hittade grönt vatten och misstänkte att trollen var nära!

Det här var veckans bästa pass! Njutning från första löpsteget till det sista. Yra hundar, gula löv som prasslade och 3 km skramlade vi ihop!
Tänk då att för ungefär sex månader sen kunde jag i slowmotion släpa mig runt kvarteret, cirkus 500 meter. Nu springer jag, inte som en antilop, men jag är inte heller någon sköldpadda längre!
Kvinnokroppen är bra fantastisk!


Kiwi har fått en superkondis och springer i cirklar och busar runt mig och Hugo. Hugo pinnar på bra med sina korta ben.


Att ha med vovarna ut är kanon, de får röra på sig ordentligt, jag blir glad av att se dem hoppa och busa på stigarna och så blir det en härlig känsla av att vi gör något kul tillsammans.


Nu är det ett underbart endorfinpåslag och utslagna hundar! Kanonstart på lördagen!

/Storasyster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar