fredag 4 mars 2016

Det kommer inifrån!

När jag började fundera på det där med glow låg jag hemma i soffan en kväll och käkade Ben&Jerrys, kanske inte är så mycket glow över den aktiviteten. 

Igår tog vi med oss hundarna upp på fjället för en skidtur. Det blåste lite och snöade samtidigt men det var skönt så länge vi åkte. 

På platten åkte jag med Theo men på slutet när det var lite uppför fick jag ta Charly för att få lite mer draghjälp. Killarna skötte sig toppen. Blev en kort tur så de (läs jag) inte skulle slita ut mig.

Efter den turen så kände jag plötsligt lite glow! Kan det vara så enkelt att mina gravid-glow kommer inifrån? Ja precis som vanligt antar jag att det är så. En pigg och glad kropp ger en pigg och glad människa! 

Hann inte ta några bilder så bjuder på några gamla!



/ Lillasyster


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar