lördag 13 januari 2018

Tack snälla tomten!

Har jag verkligen varit så här snäll? tänkte jag i vannlig ordning efter att jag packat upp alla julklapparna. Nej, troligtvis inte, det är alla andra som är så snälla och ger mig finfina saker tror jag! I år hade jag gett järnet på att pyssla mycket julklappar själv, virknålen har gått varm och det har varit kul att ha små pyssliga projekt igång hela december.


Jag är sugen på att virka några såna här korgar till att ha under skötbordet. Kanske några amigurumis som en till liten kanin eller något annat djur skulle kunna bli en söt mobil över sängen eller skötbordet.


Den här skrubben är en riktig lyxgrejer alltså, det blir spakänsla varenda gång jag använder den i badrummet. Alla borde äga en saltskrubb som den här, den här är kanonhärlig, fast nu vill jag inte att alla ska köpa just den här så att den tar slut förståss för jag vill ha en ny när den här tar slut! Tack för skrubben tomten!


När vi ändå är inne på apoteksgrejer, den här hand cremen alltså, mmmmm för händerna i torra tider som denna. Hur skön som helat verkligen!

Röda tråden i detta inlägg? Jag skulle vilja säga saker jag har ståendes på hyllor i mitt hem!

/Storasyster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar